horeca social media

Waarom social media belangrijk zijn voor jouw horecazaak

Online zichtbaarheid

Jouw zaak heeft er alle belang bij dat je op social media inzet. Via deze kanalen kunnen wij jouw reservaties een boost geven, wat de omzet uiteraard ten goede komt. Straffe online content zorgt er ook voor dat jouw zaak beter scoort bij Google. Zo word je ook beter vindbaar voor potentiële nieuwe klanten.

Ten tweede vergroten social media je naamsbekendheid. Hoe meer en hoe opvallender je onderneming online zichtbaar is, hoe beter. De mogelijkheden zijn eindeloos: inchecken via Facebook, statussen, foto’s, evenementen en ga zo maar voort.

reservaties

Updates? Share!

Daarbovenop worden klanten via social mediakanalen beter op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes. Een nieuwe menukaart? Speciale acties? Verlofdagen en aangepaste openingsuren? Al deze zaken en zo veel meer worden op een efficiënte en professionele manier naar jouw cliënteel gecommuniceerd.

social media

Een goede klant is een tevreden klant

Ook het online verzorgen van de klantenrelaties behoort tot ons takenpakket. Sales at Size staat erop dat vragen, reviews en andere reacties steevast worden behandeld. Zo helpen social media het contact met de klant te verbeteren.

klanttevredenheid

Heel wat zaken verhoogden reeds hun omzet met Sales at Size als hun social mediapartner, waaronder: De Roode Leeuw, Bar d’O, Den Horst en Raymond Food-Art-Café.