Reeds jaren is Frituur De Grote Goesting in hartje St-Antonius de place to be voor een heerlijke friet in een puntzak, een onevenaarbare burgerassortiment of een verrukkelijke snack. Keerzijde van de medaille was uiteraard dat er op de piekmomenten best lange wachttijden waren. Aangezien het frituur niet zo groot is, moest er een oplossing gevonden worden om die lange en (té) dichte wachtrijen te vermijden. De digitale oplossing lag voor de hand. Een online bestelplatform waar klanten hun bestelling konden doorgeven om af te halen op het gewenste uur.
Reeds jaren is Frituur De Grote Goesting in hartje St-Antonius de place to be voor een heerlijke friet in een puntzak, een onevenaarbare burgerassortiment of een verrukkelijke snack. Keerzijde van de medaille was uiteraard dat er op de piekmomenten best lange wachttijden waren. Aangezien het frituur niet zo groot is, moest er een oplossing gevonden worden om die lange en (té) dichte wachtrijen te vermijden. De digitale oplossing lag voor de hand. Een online bestelplatform waar klanten hun bestelling konden doorgeven om af te halen op het gewenste uur.
Situatie
Opgave

Details

Implementatie

