Reeds jaren is Frituur De Grote Goesting in hartje St-Antonius de place to be voor een heerlijke friet in een puntzak, een onevenaarbare burgerassortiment of een verrukkelijke snack. Keerzijde van de medaille was uiteraard dat er op de piekmomenten best lange wachttijden waren. Aangezien het frituur niet zo groot is, moest er een oplossing gevonden worden om die lange en (té) dichte wachtrijen te vermijden. De digitale oplossing lag voor de hand. Een online bestelplatform waar klanten hun bestelling konden doorgeven om af te halen op het gewenste uur.

Reeds jaren is Frituur De Grote Goesting in hartje St-Antonius de place to be voor een heerlijke friet in een puntzak, een onevenaarbare burgerassortiment of een verrukkelijke snack. Keerzijde van de medaille was uiteraard dat er op de piekmomenten best lange wachttijden waren. Aangezien het frituur niet zo groot is, moest er een oplossing gevonden worden om die lange en (té) dichte wachtrijen te vermijden. De digitale oplossing lag voor de hand. Een online bestelplatform waar klanten hun bestelling konden doorgeven om af te halen op het gewenste uur.

Situatie

Opgave

whiteboard de grote goesting

Details

bouwblokken integraties

Implementatie

smartphone de grote goesting bestellen
smarthphone online bestelling

Resultaat

laptop de grote goesting
0
Online bestellingen per week
0
Gem. online bestelwaarde
0
Online bestellingen
0
Zakken frieten verkocht

Review

Contente klanten! Daar doen we het voor. Gedaan met aanschuiven in weer en wind, maar hun favoriete frietjes en snacks bestellen op de overzichtelijke website van thuis uit. Op het geselecteerde uur de bestelling oppikken en smullen maar!

Ronny Luyckx
Zaakvoerder

Wij voeren deze gewoonte ook digitaal in door de layout vertalen naar die van een take-awaymenu. Doordat alle essentiële informatie zoals titel, prijs, korting, allergenen en andere informatie compact en systematisch onder elkaar staan, kan de klant sneller en makkelijker een beslissing maken.

Klant Ronny
Klant