Een blik achter de schermen

Professionele service, een kwalitatieve opvolging en dito communicatie is what we aim for.

Klinkt logisch, maar zonder een duidelijke structuur en organisatie is deze missie helemaal geen sinecure. Vandaar dat een kwalitatieve en betrouwbare CRM-/Projecttool met stip genoteerd stond als doelstelling nummer 1 dit jaar. De afgelopen maanden spaarden we kosten noch moeite om hier 10 stappen vooruit te zetten. We nemen je graag mee in het verhaal achter de schermen van Sales at Size en ons projectmanagement proces.

Keuze voor de juiste tool

Onze doelstelling was duidelijk. De eerste stap wel de aller moeilijkste; Welke tool gaan we de komende jaren gebruiken? Er zijn 101 mogelijkheden en opties beschikbaar. De uitdaging lag er dan ook in om de juiste keuze te maken. De afgelopen jaren legden we hiervoor een basis door allerlei tools te testen en aan te voelen welke het beste aansluit bij onze noden en behoeften voor projectmanagement.

Monday.com

Al snel werd duidelijk dat Monday.com ons perfect kan bieden wat we nodig hebben voor ons projectmanagement. Deze tool werd meer dan een jaar getest om alle opties en mogelijkheden echt te leren kennen. Op naar de volgende uitdaging in ons proces; de werking van dit platform structureren. Pingpongen, bijsturingen, brainstorms, en nog eens bijsturingen. Onze hersenen kraakten, maar al snel kwam er witte rook op het einde van de oefening. De structuur werd piekfijn uitgekiend en vastgelegd.

CRM

Onze klanten staan centraal in onze aanpak, dus ook in onze intern structuur en werking. Logisch toch? De CRM-poot werd tot in detail aangepakt en uitgewerkt. Een database van klanten, prospecten en leveranciers waarbij alle nodige info op een transparante manier wordt gelinkt. Naast contactgegevens, boekhoudkundige gegevens, praktische info en basisafspraken wordt ook alle communicatie getrackt en gearchiveerd zodat evolutie en groei in het samenwerkingsproces met onze klanten gegarandeerd is.

Interne flow

Alle gemaakte afspraken, nieuwe projecten en uitdagingen worden intern vertaald in eenmalige of terugkerende taken. Deze flow staat garant voor een piekfijne opvolging van de gemaakte afspraken.

Randinfo en praktische zaken worden gebundeld. Statusupdates zoals ‘in behandeling, ‘wachten op feedback’ en ‘afgehandeld’ stellen ons in staat om op eender welk moment de status van onze opdrachten te bekijken en te evalueren. De bijhorende comments in functie van de uitvoering vormen de ideale basis in de nabesprekingen met onze klanten.

De extra mile

De algemene afspraken worden keurig bewaakt. De controle over de uitwerking van onze taken garandeert kwalitatieve service en ontzorging voor onze klanten. Maar daar stopt het niet voor ons. Sales at Size gaat steeds op zoek naar die extra mile. Wat is er naast service en kwaliteit nog belangrijk horen we u denken? Juist. Ons tarief. We hanteren een zeer transparante en zéér marktconforme prijspolitiek. Om hier futureproof in mee te denken timetracken we vandaag alle zaken die we uitvoeren. Met een gedetailleerde nacalculatie kunnen we de efficiëntie van onze werking kritisch bewaken. En met een efficiënte, kwalitatieve werking zijn we waar we moeten zijn: Tevreden klanten. Yesss!!!

Wil je meer weten?

Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief of contacteer ons.

foto van start feat op pagina marketing consultant, ROI en UI/UX