Waarom social media belangrijk zijn voor jouw horecazaak

ONLINE ZICHTBAARHEID: SOCIAL MEDIA VOOR UW HORECAZAAK

Jouw zaak heeft er alle belang bij dat je op social media inzet. Via deze kanalen kunnen wij jouw reservaties een boost geven, wat de omzet uiteraard ten goede komt. Straffe online content zorgt er ook voor dat jouw zaak beter scoort bij Google. Zo word je ook beter vindbaar voor potentiële nieuwe klanten.

Ten tweede vergroten social media je naamsbekendheid. Hoe meer en hoe opvallender je onderneming online zichtbaar is, hoe beter. De mogelijkheden zijn eindeloos: inchecken via Facebook, statussen, foto’s, evenementen en ga zo maar verder.

UPDATES? SHARE!

Daarbovenop worden klanten via social mediakanalen beter op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes. Een nieuwe menukaart? Speciale acties? Verlofdagen en aangepaste openingsuren? Al deze zaken en zo veel meer worden op een efficiënte en professionele manier naar jouw cliënteel gecommuniceerd.

EEN GOEDE KLANT IS EEN TEVREDEN KLANT

Ook het online verzorgen van de klantenrelaties behoort tot ons takenpakket. Sales at Size staat erop dat vragen, reviews en andere reacties steevast worden behandeld. Zo helpen social media het contact met de klant te verbeteren.

Heel wat zaken verhoogden reeds hun omzet met Sales at Size als hun socialmediapartner, waaronder: Kelly’s Irish Pub Antwerpen, Bar D’O Brasschaat, Ciconia Schoten, Rekruut Turnhout, Bier Central Gent,…

Wil je meer weten?

Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief of contacteer ons.

foto van start feat op pagina marketing consultant, ROI en UI/UX